iOrder و سپیدار

slide2tablet

نرم افزار iOrder از دو بخش پنل مدیریت تحت وب و اپلیکیشن تشکیل شده است. در پنل مدیریت گزارش های عملکردی و فروش ویزیتورها قابل مشاهده بوده و همچنین قابلیت تعریف برنامه ویزیت بر اساس تقویم را نیز دارا می باشد.
اپلیکیشن ویزیتوری در دو سیستم عامل iOS (مخصوص آیپد) و اندروید (تلفن همراه و تبلت) قابل نصب می باشد. این نرم افزار امکان کارکرد آفلاین داشته و در صورت قطعی اینترنت عملکرد ویزیتور مختل نخواهد شد. تمامی فعالیت های ویزیتور در این اپلیکیشن ثبت خواهد شد و پس از به روز رسانی به وبسایت مدیریت منتقل می شود.

برخی از امکانات نرم افزار iOrder:

· ارسال لحظه‌ای سفارشات به مرکز
· ساپورت فروش گرم (فروش در محل)
· تعریف سطوح دسترسی برای کاربران پنل مدیریت
· امکان تعریف آفرها و پروموشن‌های متنوع
· مطالعه پرونده مشتری قبل از شروع ویزیت
· ساخت گزارش فروش و ایجاد گزارش در داشبورد
· قابلیت ارتباط با موبایل‌پرینتر برای صدور لحظه‌ای فاکتور
· امکان استفاده از نرم‌افزار به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی
· امکان طراحی انواع فرم جهت جمع‌آوری اطلاعات از سطح بازار
· طراحی پلن ویزیت و ایجاد آن در تقویم کاری ویزیتورها
. امکان مشاهده مسیر حرکت ویزیتور با جزئیات توقف ها و نقاط سفارش گیریارسال
· اطلاع از وضعیت لحظه‌ای موجودی انبار در زمان سفارش‌گیری
· داشبورد مدیریتی جهت مشاهده و رصد گزارشات عملکردی و فروش
و …

تاریخچه همکاری با سپیدار:
اولین پروژه ی مشترک سپیدار- iOrder در اسفند ماه 93 شکل گرفت. این پروژه مربوط به شرکت دریا دل سعید (پخش مهدیه) واقع در شهر اهواز بود که دو شرکت پخش لبنی و بستنی به صورت مجزا داشته و به صورت ترکیبی پخش گرم و سرد را پوشش می دهد. طی سال 94 پروژه های دیگری همچون شرکت استدلر خاورمیانه (نماینده استدلر آلمان در خاورمیانه) به مرحله ی اجرا رسیده و ارتباط بین دو نرم افزار و بهبود آن در طول زمان شکل می گرفت. ابتدای سال 95، پس از مذاکراتی که با تیم سپیدار انجام شد قراردادی به صورت انحصاری امضاء شد. طبق این توافق نرم افزار iOrder در حوزه ی SME ها تنها با نرم افزار سپیدار امکان اتصال داشته و نرم افزار سپیدار نیز در حوزه ی پخش مویرگی تنها به نرم افزار iOrder متصل خواهد شد. این همکاری دوجانبه پس از بررسی ها و جلسات متعدد تیم سپیدار سیستم با تیم تولید و فروش iOrder به سرانجام رسید.
در حال حاضر هر دو تیم جهت پوشش نیازهای حوزه پخش مویرگی با یکدیگر همکاری کرده و نیازها به تفکیک BackOffice و FrontOffice در نرم افزارها اجرایی می شوند.

موارد ارسالی از نرم افزار سپیدار به نرم افزار iOrder و همچنین مواردی که از iOrder به سپیدار منتقل می شوند، به شرح
زیر تقدیم می گردد:
 فیلدهای ارسالی محصوالت و انبارها، از سپیدار به iOrder:
– انتقال کد محصوالت
– انتقال نام محصوالت
– قیمت محصوالت در اعالمیه های مختلف
– انتقال کد انبارها
– انتقال نام انبارها
– موجودی محصوالت در انبارهای مختلف
– انتقال واحد کاالها به همراه تعداد در بسته
 فیلدهای ارسالی مشتریان، از سپیدار به iOrder:
– انتقال کد مشتریان
– انتقال نام فروشگاه
– انتقال آدرس، تلفن و شماره همراه مشتریان
– انتقال مانده حساب مشتریان
 فیلدهای ارسالی ویزیتورها، از سپیدار به iOrder:
– انتقال کد ویزیتورها
– انتقال نام و نام خانوادگی ویزیتورها
 فیلدهای ارسالی سفارشات، از iOrder به سپیدار:
)سفارشات در جدول پیش فاکتورها ایجاد می شوند.(
– اطالعات Header سفارش: شامل تاریخ ایجاد، نام و کد مشتری و …
– اطالعات Detail سفارش: شامل کد و نام کاال، قیمت، تعداد و …
 فیلدهای ارسالی مشتری جدید، از iOrder به سپیدار:
)مشتری جدید در جدول طرف حساب ها ایجاد می شود(
– انتقال نام فروشگاه به عنوان طرف حساب
– انتقال آدرس و شماره تلفن
چند نکته: مشاوران فناوری ایلوک
1 -اطالعات ارسالی از سپیدار به iOrder به صورت پیش فرض در بازه های زمانی 3 ساعت یکبار انجام می شود. این
بازه قابل تغییر می باشد.
2 -اطالعات ارسالی از سرور iOrder به سپیدار )سفارش و مشتری جدید( به صورت پیش فرض در بازه های زمانی 20
دقیقه یکبار انجام می شود. این بازه قابل تغییر می باشد.
3 -اطالعات ارسالی از iOrder به سپیدار می تواند دارای فرآیند مشخصی باشد. توضیح اینکه به عنوان مثال پس از
تعریف مشتری جدید توسط ویزیتور از طریق تبلت، یک پروسه ی تأیید در پنل مدیریت دیده می شود که به ترتیب
توسط واحدهای فروش و مالی تأیید شوند. پس از انجام مراحل تأیید، مشتری به سپیدار منتقل می شود. تعریف
مراحل تأیید و کاربرانی که مجاز به انجام تأییدیه هستند بسته به نظر مشتری انجام می شود.
همچنین جهت انتقال سفارشات می توان – مشابه روال باال- پروسه ی تأیید سفارش )یا پیش فاکتور( داشته باشند.
و یا بدون محدودیت و شرط به سپیدار منتقل شده و مراحل تأیید در سپیدار انجام شود.
این امکانات با درخواست مشتری قابل استفاده خواهد بود.

پست شد در : دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *